BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
I'm a die-hard fan of White, Black and Purple. Not much of Pink actually. I'm in love with GVC, they're always by my side whenever I need them. My greatest enemies are Liar, Backstabber, Hypocrite and Nag. I hate them alot. World would be sucha better place without them all.

Thursday 7 June 2012

Merepek ^^

AKU BOSANN . . !!  AKU BOSANN . . !! AKU BOSAN . . !!! 


Ops . . hye Assalammualaikum . .

"..meouww . . .(*gedik) .."


Ni adalah kerja2 aku time bosan . .merepek meraban and .. err .. whatever !! Dulu masa sekolah tau na pontengg je kan.. ha ni dah terperuk macam jeruk ni mulalah  memberuk nak pegi sekolah lah ape lahh..  sebenarnye aku ni dah rimas dah nak membusuk kat sini dah kan .. Harini aku bosan tau tak bosann !! dah la tadi malu kawan kelua bilik muka tak mandi pakai cekak kusing meow meow  kat atas tu kan ..♥ Ohmaii malu siot kat kawan kaka aku tadi  Kak Wani and Abg Aiman . . 

Hrmm .. nak menambah bosan bila ramai batch aku da ke IPTA and IPTS ! huh . . KENAPA AKU TAK DAPAT HAH ???? EE...GERAMM. .!! wahai boyfriend, tunggu aku ye nanti aku dating HAHA !! don’t naugty-2 kay ? you belajar rajin-2 nanti cepat sikit masuk minang kay ? .. ewahh gataii merelaa naa anak Kamal ni haa.. amboi sheikh. . alahaii hope aku dapat rayuan ni .. doakan aku sekali ye. .*amin 

Haa .. ni aku nak kongsi sikit . .bagi kawan-2 aku takmau worry-2 dahh. .*ye ke kaurang worry? (kening Ziana Zain..) actually, now aku dah lebih yakin and aku bole terima ketentuan-Nya … Nampak kan kan kan ? HAHAHA!! tapi camane pun, aku still berharap dan mendoakan dia yang terbaik and moga cepat sembuh..*aminn.. haa banyak kita berdoa harini.. pandaii anak mama ~secara tiba-2 teringat pulak.. Al-Fatihah buat.. “Yasmin Johan Eusoffe”  yang meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya baru-2 ni.. sedih pulak aku baca entry blog dia semua. . then ,aku tengok gambar dia semua sumpah comel . .

Bila cakap pasal comel aku teringat pulak si Bobo nan Aeya ni haa . .
Cik Nabilah Hanis (Bobo) now dekat UITM Sri Iskandar dalam jurusan Perancangan Bandar. Amboii kemanin Dato Bandar ni haa... yelahhkan dia kesana pun jumpa Datin Rosmah (FA) kan haha.. and Cik Hidayah Harmi (Aeya) pulak now kat Matrikx Gopeng . .bidang apa lupa pulak aku tak tanya .  dia balik haritu pun aku ingat ice-blended jea.. pape pun “ALL THE BEST..!” doakan kaurang berjaya dalam kehidupan kelak . . * Aminn . ..

Haaa . .yang tinggal sekarang  3 sawit plus 1 ketum *(da macam bahan masakan pulak-.-) HAHAHA !! but atlease  mak ketum Mas Idayu dapat Politeknik di Selangor, sawit Jasmin Dzohiri pulak dapat Politeknik kat Penang . . sawit Aziza Akira demand woii nak pi UniKl  or Unikop woii .. HAHA ! AKU..??  IKBN JITRA ?? BATIKK... ?? OH DAMN AKU TAK  APPLY !!!  sekali cheq tengok balik.. pilihan kebape tahh...*Teknologi Tekstil (BATIKK) takmau...!! sampaiii kucing aku pandai makan betikk pun aku takmau !!

HAHAHA !!
aku rasa banyak sangat dah aku membebel ntah pape kat sini kan -.-
tapi kann harini anda semua banyak meng-Aminkan doa ye . . (pahala ye tu adik-2..)
And onemore ketinting ~Aku nak ingatkan yang motif  entry aku kali ni “TAKDE MOTIF” !!

hehehe ..sekian, terima kasih 

No comments: