BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
I'm a die-hard fan of White, Black and Purple. Not much of Pink actually. I'm in love with GVC, they're always by my side whenever I need them. My greatest enemies are Liar, Backstabber, Hypocrite and Nag. I hate them alot. World would be sucha better place without them all.

Wednesday 20 June 2012

Lost and Lonely

.
Kehilangan yang membuahkan kesepian.
kaurang pernah rasa tak ? mesti pernah kan ? 
memang dari kecik lagi aku paling takut kesunyian.. tu perkara yang paling aku anti.. anti sesangat sangat sangat.. tapi aku jarang mengadu or tunjukkan.. kadang bila mak aku tanya kenapa je,aku akan jawab dengan kuasa super-simple “Ntah!” tu jee..sebab tu blog ni jadi mangsa potpet aku .. HAHAHA!!
Aku memang takut sorang-2… dari kecik sampailah gedabakk ni haa aku takpernah tido sorang-2.. haa ? tido dengan sape ?? Of course lhaa dengan makk ayah … jealous lettew.. aku ada kau ada ? then aku tak pernah kelua ke mall jalan sesorang…  and jarang sangatt kalau nak duk uma sorang-2 terutamanya malam.. hee~ manja tak titeww ? puihh -.- !! dasyat  lahh jugak aku ni sebab bangun tidur tengok mak aku takde sebelah jee dah macam hysteria aku cari ke jambann…haihh teruknye betullah kan kan haha. so if I call you malam-2 tu please lahh angkat and buat lawak, ni idokk,  aku sunyi, aku call, aku buat lawak , aku gelak sesorang -.- *shoo pity kan HK ni TT____TT

erm..masa aku kecik-2 dulu kan kalau aku tak boleh nak tido je kan aku wajib kacau mak aku tidur *actually sampai sekarang pun tapi kadang-2  sebab aku taknak sunyi or bersendiri…and waktu perdananya ialah pada waktu malam.Yelah orang tidur kan malam memang feel gila kepalahotak aku ni nak berimaginasi “Chop k chop !!” bukan imaginasi 18sx kay. . so euww ~~ ! I mean fikir yang bukan-2 lhaa… the best part is ‘otak aku bagi soalan then hati aku menjawab’

Antara contoh-2 persoalannya ialah :-

§  Cemane if oneday parents aku dah takde …
§  Cemana  if oneday someone tu tinggal aku…
§  Cemane if oneday aku kene hidup sorang-2…
§  Cemana if oneday aku dalam kubur sorang-2…

As usual masa kecik-2 dulu yang paling kita sayang of course parents kan ? aku selalu terbayang if diorang dah takde bagai..then aku menangis sesorang sampai aku tertidur… I would never and ever let my mom see it..okay ?? *malu k malu… then mulalah mimpi bukan-2 kan… Okay teringat satu kes, aku fikir bukan-2 lahh sampai aku menangis dalam tidur then mimpi accident motor dengan abang aku.. takut kay sumpah ngeri !! ala macam dalam drama lhaa kan mimpi ngeri bangun mengejut kan kan.. HAHA ! na di jadi sebab aku pun act macam filem lah pulakk sekali terhantuk kerusi kayu doee… tulahh aku ni tidur buas sangat sampai masuk bawah kerusi.. apalagi makin kuat lah aku menagis tapi bila mak aku terjaga and tanya aku just cakap terhantuk kerusi…haa kan flower hon aku 2 hari :P

I miss my dad ..seriously dah hampir 2 tahun dia meninggal tapi aku tatau kenapa aku rasa macam baru jee..maybe sebab aku tak melawat pusara dia..aku taknak sebab aku nak anggap dia still ada dengan aku =’) and aku rasa lonely sikit bila single laydeh ni kan.. but I’m not desperate okay *take note bout that. Haa, now kawan-2 aku nak further study but it’s sokay darling marling … I faham kay sayang .. alah nanti boleh jumpa lagi punya insyaallah J aku ni jee lambat sikit.. semuanye lambat -.- *faham-2 sendirilah GVC oii lambat ape HAHAHA!!  K.merapu dah ! -.-


NOTE : actually tadi aku rasa sedih tapi biasalah bila aku start rasa nak share kat blog or sape-2 jee kan confirm dari citer Ombak Rindu tertekan remote contol ke cerita Ape Celop . Alamak, cemane ni habislah rating dah jatuhh cemane nak box office ni -.-

Aisshh... Kboiyee.... J 

No comments: