BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
I'm a die-hard fan of White, Black and Purple. Not much of Pink actually. I'm in love with GVC, they're always by my side whenever I need them. My greatest enemies are Liar, Backstabber, Hypocrite and Nag. I hate them alot. World would be sucha better place without them all.

Wednesday 4 January 2012

helpless girl


kaurang pernah rasa diri kaurang bodoh tak ?

kenapa aku rasa bodoh sangat haa ? ke aku memang ? ohh . .tak  mungkin . .

bodohnya seseorang itu bila masih merindu walau tak dirindui . .
bodohnya seseorang itu bila masih menyayang bila diri tak disayangi . .
bodohnya seseorang itu bila menanti walaupun kebenarannya dia tak kembali . .

aku cuba segala upaya aku takmau terbabit dah dengan mendalah couple nie . . .
okay memang aku takde jatuh hati kad sape-2 dahh ! congrat hana . .!
tapi dia . .kenapa dia ! kenapa kau still nak kad dia ? dalam banyak-2 lelaki kad dunia ni and dalam 6orang ex yang kau ada . .kenapa kau paling susah dengan dia ? walau dia adalah ex yang paling paling buat kau merana . .  apa yang dia dah buat kat kau Hana !
yup memang dia ada mintak couple balik tapi kau tanakk kan kan . .tapi kenapa sekarang kau yang beriyaaa nak rindu2 dia ni ?  "COME ON HANA !!! "

# Ya Allah . . .ilmu minyak pengasih apa yang dia pakai ni ?

No comments: