BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
I'm a die-hard fan of White, Black and Purple. Not much of Pink actually. I'm in love with GVC, they're always by my side whenever I need them. My greatest enemies are Liar, Backstabber, Hypocrite and Nag. I hate them alot. World would be sucha better place without them all.

Wednesday 4 January 2012

The True Ending of BadHana Love's Story ♥

# semalam 3 January 2012 aku text rindu kad kau . alhamdulillah  then aku boleh tidur . .
    patutlah aku rindu .baru aku perasan . .
    3 January 2010 . .first time kita couple dengan awak   

kau ! aku memang sayang kau but i can't . . .
sebab aku perlukan orang yang sayang aku . . .

kau bayangkan macam mana dua tahun perasaan aku dekat kau sama tak pernah berubah sampai sekarang . .aku tak perlukan seorang lelaki yang hanya bergelar boyfriend, tu kalau nak sesiapa pun aku boleh cari tapi takk . .what i want to said just YOU ! what i need just YOU ! who's the one that i love is YOU ! yeahh . .!! aku jealous tengok pasangan couple yang lain . .but why we can't be like them ?

* (2 September 2011
i'll still remember our last day . .kau tunaikan impian aku nak hang dengan kau but we're over that night! that night dimana aku pertama kali menangis oncall dengan kau ! that night aku yang aku berperang dengan perasaan sendiri ! that night yang aku kesejukkan diluar rumah menenangkan diri ! that night yang penuh dengan trauma bagi diri aku . .and that night yang buat aku berkeadaan antara waras atau tidak seterusnya menimbulkan satu fobia buat diri aku Nur Farhana Binti Kamal Bahrin . .

sama ada kau nampak atau tidak . .
setiap apa yang aku text kad kau akan ada sesuatu yang tersirat untuk kau . .
setiap kata-kata aku setiap perbuatan aku setiap titis airmata aku and setiap apa pun yang aku luah selama ni adalah cara aku . .kebanyakan cerita aku selama ni hanya tentang kau . .

"kau lupakan je dia tu . .dia taktahu nak hargai kau pun ."
ewahh senangnye kau cakap . .kau ada kad tempat aku kea sekarang ?
actually hati aku ni yang tak mampu nak lepaskan even bayangan dia pun. . .

"dah tuu  . .kan dia minta couple balik . .so, kau terima jelah "
trauma aku membuatkan aku fobia untuk kali yang seterusnya . .aku takut !


  4 January 2012 . 3.15a.m.
    sorry if ayat berputar belit cause mata aku dah kabur . .*sebakk . .

No comments: