BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
I'm a die-hard fan of White, Black and Purple. Not much of Pink actually. I'm in love with GVC, they're always by my side whenever I need them. My greatest enemies are Liar, Backstabber, Hypocrite and Nag. I hate them alot. World would be sucha better place without them all.

Tuesday 20 December 2011

Kisah Hati ?

kita kenal lama kan ? dari form 3 . .tapi masa tu kau dah ade aweks . cun sangat ^^

lantak lah tu bukan masalah aku . tapi lama-2 kita rapat pulak .. haha lawak aku rasa :D tapi sebab kau aku gaduh dengan kawan aku . .kawan aku suka kau . then kita tetap kawan macam biasa :) ingat lagi masa kita lepak kau betulkan rambut aku sebab sakai >.<

then lama2 kita couple . aku accept suka-2 jea tapi lama sayang pulak . .
kita happy sangat kan masa tu . .mak aku pun percaya kad kau . kau yang first aku bawak jumpa parent lagi tu :P kita selalu lepak rumah aku . .kau kerja kodak then kau selalu datang masa rehat . . kau tidur sini kejap sebelum kau masuk kerja . haha . .kadang-2 kau suruh aku kebas moto kau  . .alasan na suruh aku ambil kau kerja lettew ^^ tapi tak lama lepastu kita putus : l

*bermulalah episod kita couple putus couple putus ^^
agak dah 5 kali rasanya . . .


kau mintak lagi and aku accept lagi -,- 
aku gila agaknya . .time ni seriuss kau berubahh . .kau baik siket dari dulu . .kali ni lama lah jugak dari sebelum2 ni . .sampai raya segala . .ramai cakap kita ni sweet <3 tapi ramai jugak jealous tau . hehe . .
sebab tu sampai ada junior aku menyamar jadi student london beb ! nak couple dengan kau . . tu pasallah kau putus dengan aku kan ?? raya keempat . .tamat semua padahal budak tu tipu jee . .aku tahu tu . . ^^


and aku ingat ada satu hari tu kau cakap "kau bersumpah kau takan balik dekat aku lagi" sebab kau dengar kata adik angkat kau lagi satu pulakk kan ? seorang budak yang kau kenal tah berapa lama -,- maybe budak tu na tunjuk baik konon na menolong . .tapi kau tahu tak yang budak tu sebenarnya nak kau !! sebab tu aku benci dia . .meluat aku nak potong tangan lhaa nak mati bagai sebab kau ! -,- hey pergi mati lhaa . .sampai mati aku benci dia !! menyusahkan hidup aku jea . beriya nak jadi adik angkat aku tapi tak bertauliahh sungguh . .-,-

and now ! sekarang ! saat ini !kau na menyesal lagi ?? kau nak aku lagi ?

boleh aku bertanya sikit ?



mana erti penyesalan kau yang dulu ? 
kau sedar tak kau dah mensiakan peluang kau yang dulu ?
bukan sekali and now kau mahu menyesal lagi ?
apa lagi jaminan yang kau boleh bagi?


. . .. .



No comments: